Między 25 a 27 czerwca wpadnij do M1 i zgarnij kasę za zakupy!
Jak?
Aby wziąć w udział wystarczy:
- zrobić zakupy w sklepach znajdujących się M1
- pokazać paragon/y hostessie
- i odebrać kartę podarunkową do jednego z naszych sklepów!
Wartość kart zależna jest od kwoty wydanej na zakupy:
Wartość paragonu
|
Maksymalna liczba paragonów z punktów handlowych lub usługowych
|
Wartość przyznawanej 1 karty podarunkowej za Zakupy
|
90,00 – 169,99 PLN
|
1
|
20 PLN
|
170,00 – 209,99 PLN
|
2
|
40 PLN
|
210,00 – 349,99 PLN
|
2
|
50 PLN
|
350,00 - lub więcej
|
2
|
100 PLN
|
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„Zakręć się w M1 Zabrze” dalej zwany „Regulaminem”
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem akcji promocyjnej „Zakręć się w M1 Zabrze” zwaną dalej „Akcją Promocyjną” jest spółka PP1 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (02-916), przy ul. Muszyńskiej 31, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000501997 NIP: 521-366-79-95, REGON: 147146920 (zwana dalej „Organizatorem”), działającym na zlecenie METRO PROPERTIES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – zarządcy Centrum Handlowego M1 Zabrze (zwaną dalej „Zleceniodawcą” lub „Administratorem”).
- Akcja Promocyjna prowadzona jest w Centrum Handlowym M1 Zabrze (zwanym dalej „Centrum”) w dniach 25.06.2021 r. – 27.06.2021 r., w godzinach otwarcia Centrum dla klientów, tj. pt – sb / 09:00 – 21:00, nd / 10:00 – 20:00 lub do momentu rozdania wszystkich Kart podarunkowych przeznaczonych do realizacji w Centrum (zwanych dalej: „Kartami Podarunkowymi”), z zastrzeżeniem § 4.
- We wskazanym w pkt § 1 pkt 2 powyżej terminie można dokonać zakupów w Centrum, zgłosić paragon w Punkcie Akcji Promocyjnej zlokalizowanym na pasażu Centrum oraz w przypadku spełnienia warunków Regulaminu, przystąpić do Akcji Promocyjnej.
- Regulamin jest dostępny w Punkcie Akcji Promocyjnej.
- Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 165).
- Uczestnictwo w Akcji Promocyjnej jest dobrowolne.
§ 2
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Akcji Promocyjnej jest METRO PROPERTIES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-183) przy Al. Krakowskiej 61. Podmiotem Przetwarzającym jest Organizator. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: iod@metro-properties.pl powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: iod@metro-properties.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych Uczestników będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO, tj. na prawnie uzasadnionego interesu Administratora:
a) przeprowadzenie Akcji Promocyjnej, w tym weryfikacja uprawnienia do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszym Regulaminie – imię i nazwisko, wiek, wartość Paragonu oraz nazwa sklepu, w którym został wystawiony,
b) rozpatrzenie składanych reklamacji – dane podane w ramach prowadzonego postępowania reklamacyjnego,
c) w celach archiwalnych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów i obrony przed roszczeniami.
- Administrator powierza Organizatorowi przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Akcji Promocyjnej. Administrator nie będzie przesyłać danych osobowych Uczestników do jakichkolwiek krajów trzecich albo organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Akcji Promocyjnej oraz rozpatrzenia ew. reklamacji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli danych osobowych Uczestnika będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
- Uczestnikowi przysługuje prawo żądania dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo żądania przeniesienia danych, prawo do żądania ich usunięcia lub prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla celów wskazanych z przyczyn związanych z szczególną sytuacją Uczestnika.
- Uczestnikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy Uczestnik uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane do kontaktu są następujące: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej. Niepodanie danych uniemożliwi Uczestnikowi wzięcie udziału w Akcji Promocyjnej.
§ 3
ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ
- Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być osoba fizyczna, będąca: (i) konsumentem, (ii) pełnoletnia, (iii) posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jednocześnie spełni warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora lub Zleceniodawcy, ani osoby związane z Organizatorem lub Zleceniodawcą umową cywilnoprawną, a także członkowie rodzin ww. osób (małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo, małżonkowie rodzeństwa, zstępni oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia) oraz pracownicy Centrum, osoby świadczące usługi dla Centrum i osoby związane z Centrum umowami cywilnoprawnymi, pracownicy (jak również osoby współpracujące na podstawie umowy cywilnoprawnej) sklepów i punktów handlowych/usługowych na terenie Centrum.
- Warunkiem uczestnictwa w Akcji Promocyjnej jest:
- Dokonanie zakupów w punkcie handlowym lub usługowym (z wyłączeniem zakupów wymienionych w § 3 pkt 4 poniżej) na terenie Centrum (dalej „Zakupy”) według poniższych progów:
Wartość paragonu
|
Maksymalna liczba paragonów z punktów handlowych lub usługowych
|
Wartość przyznawanej 1 karty podarunkowej za Zakupy
|
90,00 – 169,99 PLN
|
1
|
20 PLN
|
170,00 – 209,99 PLN
|
2
|
40 PLN
|
210,00 – 349,99 PLN
|
2
|
50 PLN
|
350,00 - lub więcej
|
2
|
100 PLN
|
b. Zakupy muszą być dokonane w dniach 25-27.06.2021 r. w godzinach funkcjonowania Centrum. W Akcji Promocyjnej nie biorą udziału Zakupy udokumentowane fakturą VAT, czy innym dokumentem księgowym, jedynym dokumentem potwierdzającym dokonanie Zakupu jest oryginał paragonu fiskalnego;
c. Zgłoszenie się do Punktu Akcji Promocyjnej i okazanie paragonów fiskalnych potwierdzających dokonanie zakupów, o których mowa w powyżej, w dniach 25-27.06.2021 r. Paragony zostaną zgłoszone (zarejestrowane i ostemplowane pieczątką) poprzez zaprotokołowanie przez Hostessy stacjonujące w Punkcie Akcji Promocyjnej (dalej zwanymi łączne „Hostessami”, a osobno „Hostessą”). Paragon podlegający opieczętowaniu, uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej musi być oryginalny, czytelny, nie może być uszkodzony, przekreślony, zamazany.
- Akcją Promocyjną nie są objęte Zakupy towar lub usługa zakupiony/a w placówkach handlowych znajdujących się w Centrum, z wyłączeniem:
- produktów alkoholowych, w tym piwa bezalkoholowego,
- wyrobów z tytoniu, e-papierosów, pojemników z płynem nikotynowym lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu Ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych,
- produktów leczniczych w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 poz. 499 z późn. zm.),
- suplementów diety w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 39 ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252),
- preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252),
- zakładów i kuponów innych loterii lub gier, w szczególności Lotto,
- transakcji związanych ze skupem, wymianą, wyceną metali i kamieni szlachetnych
- kart/doładowań typu pre-paid, kart przedpłaconych/bonów podarunkowych oferowanych przez Centrum oraz Placówki handlowe na terenie Centrum,
- transakcji zapłaty za indywidualne rachunki, typu gaz, prąd, telefon i inne media, raty kredytu/pożyczki, dokonanych w punktach świadczących usługi przyjmowania zapłaty za jakiekolwiek rachunki)
- ubezpieczenia,
Jeżeli na Paragonie widnieje zakup powyższych produktów/usług, Hostessa odejmie wartość ww. zakupu od kwoty Zakupu znajdującej się na Paragonie.
- Paragony zgłoszone w Akcji Promocyjnej nie mogą być zgłoszone więcej niż jeden raz.
- Zakupy zrobione w Centrum przez Uczestnika Akcji Promocyjnej spełniającego warunki Regulaminu, zgodnie z tabelą progów (§ 3 pkt 3a Regulaminu) w czasie trwania Akcji Promocyjnej uprawniają do odbioru 1 sztuki Karty Podarunkowej o wartości zgodnej z tabelą z § 3 pkt 3 a powyżej. Jednakże Organizator uprawniony jest do wydania w miejsce jednej Karty Podarunkowej o danej wartości odpowiedniej liczby innych Kart Podarunkowych, których łączna wartość stanowi równowartość takiej jednej Karty Podarunkowej, a w przypadku braku wystarczającej ilości Kart Podarunkowych o niższych wartościach, Organizator wyda Uczestnikowi Karty Podarunkowe o niższych wartościach których suma będzie najbliższa, ale niższa niż wartość Karty Podarunkowej do której przyznania pierwotnie uprawniony był Uczestnik.
- Uczestnik może wziąć udział w Akcji Promocyjnej tylko 1 raz dziennie.
- Uczestnik może odebrać jednorazowo maksymalnie dwie Nagrody, na które składać się będzie odpowiednia ilość Kart Podarunkowych, zakładając przy tym, że ich równowartość będzie zgodna z przyjętymi w tabeli progów (§ 3 pkt 3a Regulaminu) wartościami.
- Uczestnicy Akcji Promocyjnej przebywając w strefie Punktu Akcji Promocyjnej jak również w jego otoczeniu zobowiązani są do zakrywania nosa i ust, zachowania odpowiedniego dystansu społecznego (2m) oraz dezynfekcji rąk przed przekazaniem Hostessie Paragonów do opieczętowania. Przy stole Hostess w Punkcie Akcji Promocyjnej może przebywać tylko jeden Uczestnik.
§ 4
NAGRODY I ICH ODBIÓR
- Nagrodami w Akcji Promocyjnej są Karty Podarunkowe do realizacji w Centrum w wybranych sklepach/punktach handlowych/punktach usługowych. Łączna liczba Kart Podarunkowych jest ograniczona i wynosi 544 sztuk według następującego podziału:
- 102 sztuk – o nominale 20,00 zł
- 136 sztuk – o nominale 40,00 zł
- 238 sztuk – o nominale 50,00 zł
- 68 sztuk – o nominale 100,00 zł
- Dziennie w Punkcie Akcji Promocyjnej jest do rozdania sztuk Kart Podarunkowych według następującego podziału:
- PT - SB / 36 sztuk, ND / 30 sztuk – o nominale 20,00 zł / 3 sztuk na każdą godzinę akcji,
- PT - SB / 48 sztuk, ND / 40 sztuk – o nominale 40,00 zł / 4 sztuk na każdą godzinę akcji
- PT - SB / 84 sztuk, ND / 70 sztuk – o nominale 50,00 zł / 7 sztuk na każdą godzinę akcji
- PT - SB / 24 sztuk, ND / 20 sztuk – o nominale 100,00 zł / 2 sztuki na każdą godzinę akcji
- Spełniający warunki regulaminu Uczestnicy Akcji Promocyjnej otrzymują po uprzednim dokonaniu w czasie trwania Akcji Promocyjnej Zakupów za kwotę wskazaną w tabeli progów (§ 3 pkt 3a Regulaminu), udokumentowanych na odpowiedniej liczbie Paragonów przekazanych Hostessie do opieczętowania w Punkcie Akcji Promocyjnej, zgodnie z niniejszym Regulaminem. Data ważności Kart Podarunkowych może być różna i zależy od wystawcy danej Karty Podarunkowej. Karty Podarunkowe można realizować w terminie podanym bezpośrednio na Karcie Podarunkowej.
- Liczba wszystkich Kart Podarunkowych i Kart Podarunkowych o danej wartości w jednym dniu trwania Akcji jest ograniczona zgodnie z § 3 pkt 2 powyżej. W przypadku wyczerpania liczby Kart Podarunkowych danej wartości lub wszystkich Kart Podarunkowych w danym dniu Uczestnikowi nie przysługuje uprawnienie do otrzymania Karty Podarunkowej za zakupy w danym dniu, z zastrzeżeniem § 3 pkt 6.
- Hostessy będą wydawać Karty Podarunkowe w dniach 25-26.06.2021 r. w godzinach 09:00 – 21:00 i 27.06.2021 r. w godzinach 10:00 – 20:00. O uzyskaniu prawa do odbioru Kart Podarunkowych decyduje kolejność zgłoszeń.
- W Akcji Promocyjnej obowiązuje limit godzinowy, który zakłada wydawanie 16 Kart Podarunkowych na godzinę. Karty podarunkowe, które nie zostały wydane w danej godzinie, automatycznie przechodzą na kolejną godzinę.
- W przypadku, gdy pierwszego dnia trwania Akcji Promocyjnej nie zostaną rozdane wszystkie przewidziane na ten dzień Karty Podarunkowe, Organizator dopuszcza możliwość przesunięcia ich do puli Kart Podarunkowych przeznaczonych do wydania w kolejnym dniu trwania Akcji Promocyjnej.
- W przypadku gdy do zakończenia Akcji Promocyjnej nie zostaną wydane wszystkie Karty Podarunkowe, pozostają one do wyłącznej dyspozycji Zleceniodawcy.
- Karty Podarunkowe nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.
- W przypadku, w którym uczestnik wyda w danym punkcie handlowym/usługowym kwotę mniejszą niż wartość Karty Podarunkowej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do pobrania reszty wynikającej z różnicy.
- W przypadku, w którym uczestnik wyda w danym punkcie handlowym/usługowym kwotę większą niż wartość Karty Podarunkowej, Uczestnik dopłaca pozostałą kwotę z własnych środków.
- Wielokrotność żadnej z kwot widniejącej w tabeli progów zakupowych (§ 3 pkt 3a Regulaminu) nie upoważnia Uczestnika do odbioru więcej niż jednej Karty Podarunkowej.
- Uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, nie można przenosić na inne osoby.
- Uczestnik, który dokona zwrotu towarów, na podstawie ostemplowanego Paragonu, zobowiązany jest do zwrotu nagrody. Zachowanie nagrody możliwe jest jedynie w przypadku wymiany towaru na inny towar tej samej lub wyższej wartości, za zgodą sprzedawcy. Uczestnicy za zakupiony towar/towary za który odebrali Kartę Podarunkową nie mogą skorzystać z przyznanego im przez sprzedawcę ewentualnego prawa do zwrotu towaru lub rezygnacji z usługi, inaczej niż w drodze reklamacji.
§ 5
WERYFIKACJA ZGŁOSZEŃ I LISTA NAGRODZONYCH OSÓB
Zgłoszenia Uczestników będą weryfikowane przez Hostessę, która oceniać będzie spełnienie przez Uczestnika Akcji Promocyjnej warunków podmiotowych i przedmiotowych określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniających Uczestnika Akcji Promocyjnej do otrzymania Karty Podarunkowej, zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
§ 6
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje co do przebiegu Akcji Promocyjnej mogą być zgłaszane w formie pisemnej lub elektronicznej do dnia 11.07.2021 r. na adres siedziby Organizatora adres e- mail Organizatora, tj. biuro@dnagroup.pl (decyduje data wpływu reklamacji na powyższy adres).
- Reklamacje rozpatruje komisja składająca się z 2 osób: jednego z przedstawicieli Organizatora oraz jednego przedstawiciela Zleceniodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać takie dane takie jak: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail (w zależności od formy złożonej reklamacji) oraz dokładny opis zdarzenia skutkującego złożeniem reklamacji wraz z przedstawieniem żądania zgłaszającego reklamację.
- Zawiadomienie dla reklamującego o sposobie rozpatrzenia jego pisemnej reklamacji zostanie wysłane na podany adres korespondencyjny lub adres e-mail adresata nie później niż do dnia 25.07.2021 r.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji kończy postępowanie reklamacyjne. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi Akcji Promocyjnej przysługuje prawo skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wzięcie udziału w Akcji Promocyjnej oznacza zapoznanie się z treścią Regulaminu i zgodę na warunki Akcji Promocyjnej określone niniejszym Regulaminem.
- Materiały reklamowo-promocyjne związane z Akcją (lub jego dotyczące) mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy.
- Regulamin może ulec zmianie. Ewentualne zmiany do regulaminu zostaną opublikowane nie później niż w dacie ich wprowadzenia.
M1 ZABRZE TO RODZINNE CENTRUM HANDLOWE, W KTÓRYM KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE.
LOKALIZATOR SKLEPÓW
SZUKASZ KONKRETNEGO SKLEPU?
ZNAJDŹ GO NA MAPIE BĄDŹ WYSZUKAJ WEDŁUG KATEGORII.
więcej
GODZINY OTWARCIA
DZISIAJ JEST: CZWARTEK
DATA: Kwiecień 25, 2024
NASZE CENTRUM OTWARTE JEST W GODZINACH:
09:00-21:00
więcej